Alla inlägg under oktober 2010

Av Sandra - 31 oktober 2010 21:10

Jaha, då har man skaffat blogg! :P Det trodde jag väl aldrig skulle hända, men jag tänkte i alla fall testa på att blogga lite så får vi se hur det går.

Jag misstänker att det kommer att handla mest om min älskade lilla son och vad vi gör om dagarna men jag kommer nog även att skriva en del om inredning, shopping osv. :) Ska försöka lägga in bilder också så att det inte bara blir en massa text, det är ju lite tråkigt!


Vi skulle egentligen ha åkt iväg på babysim idag, men vi är förkylda hela familjen så det blev inget med det. :( Får hoppas att vi frisknar till tills nästa söndag! Det är ju så mysigt att bada tillsammans med lilla korven! :)


Nu sover Vincent, jag och sambon sitter i soffan och kollar på tv. Beck - Flickan i jordkällaren. Kan inte minnas att jag sett den, men det har jag säkert. :P

Ska ta något att äta snart tänkte jag. Vi var hemma vid mamma tidigare och åt god mat! :) Potatisgratäng, helgskinka, sallad och julmust. Mums var det!


Jaja, skriver mer en annan gång! Ha det bra!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards