Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

Långpromenad & magsjuka..

Av Sandra - 20 januari 2011 13:22

Igår förmiddag tog jag, lillen och vovven en riktig långpromenad i det underbara vädret! Så himla skönt! Tog med mig kameran och knäppte några kort efter vägen, det är så fint här i skogarna. :)







Lillen somnade direkt vi kom utanför dörren..









Våran fiina voove!
























Lite bilder tagna längsmed ån.


                    










Efter halva vägen bestämde han sig för att vakna och ligga och titta istället. :)











Skogsvägar..


            






Det var våran underbara promenad det. :) Fint, eller hur?






När vi kom hem lagade jag mat, ugnspannkaka med sylt och grädde fick det bli. Mums var det! Sen skulle jag äta igen lite senare när gubben kommit hem, men då var det inte lika gott. Kände hur grädden bara växte i munnen så det blev inge mer.

Senare, vid 18-tiden, började jag känna mig konstig. Illamående, värk i magen och frös så jag skakade.

Nån timme senare satte vi oss och kollade på CSI, jag satt och tänkte på den äckliga grädden och efter en stund var det bara att bege sig in på toaletten och spy tarmarna ur sig. Väldigt skoj! Men sen blev det bara en gång till och nu verkar det vara över. Mår lite illa hela tiden men inte som igår, tack och lov!

Så nu går jag bara här och väntar på att min lilleman ska visa nå tecken på att han börjar bli dålig. Jag hoppas, hoppas att han slipper, men det kan jag väl aldrig tro. Då ska han ha en jäkla tur!




Han har varit väldigt kinkig dom senaste två nätterna, jag tror att det beror på att fjärde tanden är på väg fram. Den tredje fick han igår! :) Han vaknar och sätter sig upp och stortjuter och ger sig INTE förrän man går upp med honom och bär runt en stund. I natt var det gubben som fick göra det, första gången på 9 månader, för jag klarade verkligen inte av att vara uppe pga illamåendet.




I morse när klockan var halv 6 vaknade lillhjärtat och grät igen, då ville han inte ligga i sängen längre. Så vi gick upp och satte oss i soffan istället och slog på tv:n och då lutade han omkull sig och somnade. <3 När pappa hade åkt hemifrån efter sju gick vi och la oss i sängen och sov till 10-10.30 Mycket skönt! :)





Ja det var väl vad jag hade att bjuda på för den här gången! :) Nu ska jag titta vidare på tv:n, lillen ligger ute i vagnen och sover. Jag upptäckte igår att de kör repris på OC på femman, så det ska jag försöka följa tänkte jag. Minns inte nå vad som hände i den serien. Tror inte att jag såg från början förut heller. Men jag kommer ihåg att det var bra! :)






Hej hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 juni 2011 23:51

Nya bloggen: www.vincentsmamma.blogspot.com   Häng med dit! :) ...

Av Sandra - 21 april 2011 22:38


Den 1 april tog han sina första steg, efter det tog det bara ett par dagar innan han gick ordentligt alldeles själv! :) Min duktiga skrutt! Så nu traskar han runt hela dagarna.         ...

Av Sandra - 12 april 2011 23:00

Idag har vi varit ute och lekt i det fina vädret! :) Bilderna är tyvärr inget vidare eftersom kameran har pajat. De blir bara suddiga och jätteljusa, men jag lägger in dom ändå!                                   ...

Av Sandra - 18 mars 2011 10:35

Igår började jag på träning för första gången! :) Då gick jag på power lift, det var såå himla kul! På tisdagar blir det core, det ska också bli superkul! Kanske hoppar in på något spinningpass någon gång också, vi får se. :) Det känns i kroppen id...

Av Sandra - 4 mars 2011 12:03

Ja då har den letat sig hem till oss ännu en gång på kort tid. Den här gången är det lillen som har drabbats. :( Jag tycker så synd om min lilla skrutt, han är så blek och eländig. Han började spy igår kväll sen har det hållt på hela natten och hela ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards