Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Träningsvärk...

Av Sandra - 7 januari 2011 10:20

Ja igår var vi ju som sagt hemma vid mamma och la in hennes golv i köket. Det tog hela dagen, vi var klara vid halv elva. Jag har haft en djävulsk träningsvärk i armarna i natt efter att ha sågat ca nio tiondelar av golvet för hand med en fogsvans. :/ När det var typ fem bitar kvar lånade vi en sticksåg av grannen för då orkade vi inte mer, önskar att vi hade gjort det  INNAN vi började så hade jag sluppit denna hemska värk.. :'( Men då vet vi det tills nästa gång!


Hur som helst så blev det skitsnyggt, så det var nästan värt att ha döont ändå. :)



Sånt här blev det:


Nej nu ska jag städa och tvätta lite!


<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 juni 2011 23:51

Nya bloggen: www.vincentsmamma.blogspot.com   Häng med dit! :) ...

Av Sandra - 21 april 2011 22:38


Den 1 april tog han sina första steg, efter det tog det bara ett par dagar innan han gick ordentligt alldeles själv! :) Min duktiga skrutt! Så nu traskar han runt hela dagarna.         ...

Av Sandra - 12 april 2011 23:00

Idag har vi varit ute och lekt i det fina vädret! :) Bilderna är tyvärr inget vidare eftersom kameran har pajat. De blir bara suddiga och jätteljusa, men jag lägger in dom ändå!                                   ...

Av Sandra - 18 mars 2011 10:35

Igår började jag på träning för första gången! :) Då gick jag på power lift, det var såå himla kul! På tisdagar blir det core, det ska också bli superkul! Kanske hoppar in på något spinningpass någon gång också, vi får se. :) Det känns i kroppen id...

Av Sandra - 4 mars 2011 12:03

Ja då har den letat sig hem till oss ännu en gång på kort tid. Den här gången är det lillen som har drabbats. :( Jag tycker så synd om min lilla skrutt, han är så blek och eländig. Han började spy igår kväll sen har det hållt på hela natten och hela ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards