Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Städdag.

Av Sandra - 16 januari 2011 20:51

Har jag haft idag! Vi började dagen med två stycken CSI NY-avsnitt i morse när lillen hade lagt sig igen. Efter det så har det gått i ett, jag är helt slut nu och skulle lätt kunna gå och lägga mig! Egentligen har jag väl inte gjort jättemycket, typ dammsugit och torkat golven, diskat, bytt sängkläder, tvättat ca fem-sex maskiner och plockat undan lite. Men det är iaf mer än vad jag har gjort på flera månader känns det som, usch jag är så lat.. :P


Och i morgon ska jag nog ta första långpromenaden på länge, vi har bara tjockat oss hela helgen med chips, dip, choklad, dricka och idag blev det pizza. :/ Känns inge bra alls! Måste börja röra på mig som jag gjorde förut, då var jag ut minst tre gånger i veckan iaf. Förstår inte vad det har blivit av mig. Haha!



Vovven våran är hemma vid sin farmor och ska sova där, hon ska ta honom till veterinären i morgon så att de får ta blodprov på honom. All hud han har på kroppen flagar av, det ser skitäckligt ut.. Hoppas inte att han är sjuk bara! Vi har varit iväg med honom till en annan veterinär tidigare och dom sa att det går inte att göra nånting åt det där. Eh, what!? Klart att det gör!!



På tisdag ska jag ta och gå ner med min lilleman till BVC för vägning och mätning, det var längesen! Så det ska bli riktigt intressant, jag tror att han har dragit iväg bra mycket på längden nu. :) Så ska dom få titta på hans utslag han har på magen, det verkar klia på honom stackarn.. Har fått för mig att det blir av blöjorna, men han har ju på benen också?



Förresten så var jag in på apoteket vi har här i våran lilla by och frågade efter barntops, hon visste inte nå vad jag pratade om, det hade hon aldrig hört talas om. Vad bor vi på för jäkla ställe egentligen!? Trött jag blir..



En sak till innan jag ska dra.


Jag har spanat in en ny vagn nu, Quinnyn är glömd! :) Kommer skriva mer om det sen när jag har varit och tittat på den. Även skötväska ska jag ha en ny har jag kommit fram till, trodde inte att jag behövde någon över huvudtaget, men har märkt att det gör jag visst. Så nu har jag bestämt mig för en Willvin Magnificent, tror att jag vill ha den bruna leatherette men det kan hinna ändras många gånger. :P Det finns nog ingen med större beslutsångest än jag. Haha! Den är ju himla dyr men ska tydligen vara toppen så det kan det vara värt tycker jag!








Nu ska vi äta lite kvällsmat och kolla på ett CSI-avsnitt, sen blir det natten!


Skriver kanske mer i morrn. :) Hej hej!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 juni 2011 23:51

Nya bloggen: www.vincentsmamma.blogspot.com   Häng med dit! :) ...

Av Sandra - 21 april 2011 22:38


Den 1 april tog han sina första steg, efter det tog det bara ett par dagar innan han gick ordentligt alldeles själv! :) Min duktiga skrutt! Så nu traskar han runt hela dagarna.         ...

Av Sandra - 12 april 2011 23:00

Idag har vi varit ute och lekt i det fina vädret! :) Bilderna är tyvärr inget vidare eftersom kameran har pajat. De blir bara suddiga och jätteljusa, men jag lägger in dom ändå!                                   ...

Av Sandra - 18 mars 2011 10:35

Igår började jag på träning för första gången! :) Då gick jag på power lift, det var såå himla kul! På tisdagar blir det core, det ska också bli superkul! Kanske hoppar in på något spinningpass någon gång också, vi får se. :) Det känns i kroppen id...

Av Sandra - 4 mars 2011 12:03

Ja då har den letat sig hem till oss ännu en gång på kort tid. Den här gången är det lillen som har drabbats. :( Jag tycker så synd om min lilla skrutt, han är så blek och eländig. Han började spy igår kväll sen har det hållt på hela natten och hela ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards