Alla inlägg den 4 november 2010

Av Sandra - 4 november 2010 20:44

Hallå hallå!


Det blev inget mer inlägg igår eftersom jag hade fullt upp. Vid halv två hade vi tid nere på BVC för läkarundersökningen. Först var det vägning och mätning. 7470g och 68,5cm. :) Sen in till läkaren. Han frågade en massa frågor, klämde och kände, kollade lungor, hjärta mm. Lillen blev godkänd, han var en mycket välskapt kille tyckte han! :)


Vincents moster var med också, sen följde hon med oss hem. Vi fixade lite mat och sådär, sen plockade vi fram alla urväxta kläder ur kartongerna och rensade bort sånt som jag inte skulle spara, det får åka på försäljning! Så det blev faktiskt en kartong mindre. :P Rensade även min egen garderob när vi ändå höll på, det blev en del där också!


Idag har vi umgåtts med mamma och mina syskon hela dagen. Dom ringde i morse och frågade om vi ville följa med ut och gå, de skulle till affären och handla sen mata änderna, så vi hakade på! Vincent tyckte att de var roliga. :D













När vi kom hem så kom mormor och hälsade på, så då fikade vi lite. Sen blev det matlagning, spagetti och köttfärssås! :) mums, mammas är bäst!

Tidigare ikväll var jag, Vincent, mamma och vovven ute och gick, det var skönt!


Gubben har väldiga problem med att lägga Vince idag, så jag ska gå och ta över.


Hejs!

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards