Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Snööö!!

Av Sandra - 10 november 2010 10:06

Oj oj, nu var det ett tag sedan man skrev något här..


Så, vad har hänt under veckan då? Inte så mycket faktiskt, vi har mest varit hemma.

Jag har hållt på att leta efter saker, färger, planerat och sånt. Vi har ju bestämt oss för att förnya lite här hemma med lite nya färger på väggarna, nya möbler och en ny tv! Det ska bli himla roligt! :) Kommer att lägga in före och efterbilder sen.





Det har kommit en massa snö i natt!! Och de har inte varit här och plogat, så det var inte det lättaste att ta sig fram med vagnen när man skulle ut med vovven.. Jäkligt ont i armarna kan jag säga att jag fick! Tur att vi inte gick så långt. Sen när vi kom hem ställde jag mig och skottade undan snön här utanför och det är ganska mycket. Så nu är jag helt slut!


Vincent ligger ute i vagnen och sover. Nu skulle jag ha velat haft en pulka till honom.. Ska ta och köpa det i morrn när vi ska iväg på shoppingtur! :) Han tittade ut genom fönstret i morse och sken upp som en sol när han fick se att det var helt vitt överallt. Lilla skrutten!





Senare idag ska vi iväg och testa på babymassage! :) Det låter mysigt, men jag skulle nog knappast tro att min vilding kommer att ligga stilla.. Haha, det ska bli intressant att se. Vi ska ta med oss moster också så att vi slipper gå dit själva. :P Sen tycker jag att det är roligt när någon faktiskt är intresserad och VILL följa med oss på såna här grejer. Det är jag mycket glad för! <3


Nu har jag äntligen beställt tackkorten från dopet, det var ju bara sisådär två månader sen. :P Hoppas att dom kommer idag så att jag kan skicka iväg dom! Och hoppas att dom blev BRA, framförallt.. Kommer att lägga in en bild på det också sen!





Snart är det dags att börja handla julklappar känner jag..! Ska nog ta och försöka hitta några i morgon. Vincent har iaf köpt en julklapp, till sin mormor! :) Jag vet inte om hon såg den häromdan, för den stod mitt på köksbordet när hon var här och snurrade runt. Jaja, det kommer inte hon ihåg iaf! :P


Nej nu har jag inte tid med det här! Jag ska försöka att slänga in ett inlägg lite oftare, men det blir när det blir. :)


Ha det bäst!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 juni 2011 23:51

Nya bloggen: www.vincentsmamma.blogspot.com   Häng med dit! :) ...

Av Sandra - 21 april 2011 22:38


Den 1 april tog han sina första steg, efter det tog det bara ett par dagar innan han gick ordentligt alldeles själv! :) Min duktiga skrutt! Så nu traskar han runt hela dagarna.         ...

Av Sandra - 12 april 2011 23:00

Idag har vi varit ute och lekt i det fina vädret! :) Bilderna är tyvärr inget vidare eftersom kameran har pajat. De blir bara suddiga och jätteljusa, men jag lägger in dom ändå!                                   ...

Av Sandra - 18 mars 2011 10:35

Igår började jag på träning för första gången! :) Då gick jag på power lift, det var såå himla kul! På tisdagar blir det core, det ska också bli superkul! Kanske hoppar in på något spinningpass någon gång också, vi får se. :) Det känns i kroppen id...

Av Sandra - 4 mars 2011 12:03

Ja då har den letat sig hem till oss ännu en gång på kort tid. Den här gången är det lillen som har drabbats. :( Jag tycker så synd om min lilla skrutt, han är så blek och eländig. Han började spy igår kväll sen har det hållt på hela natten och hela ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards