Direktlänk till inlägg 30 november 2010

Jag vill så mycket!

Av Sandra - 30 november 2010 12:56

Åh jag vill göra så himla mycket, och jag vill göra det NU!

I morrn ska jag nog ta mig en tur till färgaffären och hämta lite prover igen. Men den här gången till vardagsrummet. Det ska målas ljust, jag är så trött på de mörka tapeterna så jag blir tokig snart!! Sen ska vi köpa nya möbler tänkte vi, allt ska bytas ut. Soffan har vi haft så länge jag kan minnas, men soffbord, tvbänk och hyllor var det väl inte så värst länge sen vi köpte tror jag. Några år, men ändå. Jag vill inte ha det längre. Vitt och svart ska det vara! :) Få se hur länge det dröjer innan jag tröttnar på det, haha! Men hur som helst så är det billiga grejer från IKEA så det är inte hela världen kan jag nog tycka. :)


Jaja, i söndags var jag och syster min iväg och shoppade lite. De hade rea på babyproffsen på den bilstol som jag hade tänkt köpa till lilleman så det var lika bra att passa på. 1000 kr billigare! :) En mörkbrun Akta Graco Cosmic Comfort S blev det. Mycket nöjd är jag med det köpet kan jag säga, även fast jag inte ens har fått in den i bilen ännu. :P


Här provsitter han, färgen ser knepig ut på bilden pga blixten. Där syns ju soffan också. :P






Sen var vi in på K-rauta och kollade efter kakel, hittade ett jättefint helvitt, och som tur var hade de ju 20% rabatt på allt kakel så det blev billigare där med. Snacka om flyt! :D

Fick med oss några julklappar från CHILLI, sen var vi in på IKEA och köpte en byrå som jag ska ha i hallen. Vit, så klart! ;)




Men när jag kom hem och skulle skruva ihop den så upptäckte jag att det fattades en del, fanns bara två lådbottnar och det är tre lådor. Så det är bara att åka tillbaka, tänkte dra på torsdag och då ska vi passa på att handla klart alla julklapparna så att det är gjort. Vi är snart klara, det känns rätt skönt! :) Var in på mio och kollade på soffor, hittade en som jag blev lite kär i, hihi.. Vi får se!


Sen innan vi åkte hem svängde vi in på stan för att titta om dom hade satt upp Vinci i skyltfönstret (var iväg och tog kort på honom för några månader sen och de ville sätta upp ett i fönstret :)) och det hade de gjort! Såå fint, mamma blev så himla stolt över sin skrutt så det går inte att beskriva! Tog givetvis en massa kort och jag tänker faktiskt lägga in några här. :P









I söndags kväll när vi hade kommit hem började vi baka lussebullar! :) Mums! Ääälskar såna, oj så gott det är.. Med julmust, inte mjölk! Haha!


Nu vaknade plutten, så jag skriver mer en annan dag! :)

Hejsvejs!

 
 
Ingen bild

Moster

30 november 2010 22:45

Jaaa, julmust ska det vara!! INTE mjölk! Fyfan vad äckligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 6 juni 2011 23:51

Nya bloggen: www.vincentsmamma.blogspot.com   Häng med dit! :) ...

Av Sandra - 21 april 2011 22:38


Den 1 april tog han sina första steg, efter det tog det bara ett par dagar innan han gick ordentligt alldeles själv! :) Min duktiga skrutt! Så nu traskar han runt hela dagarna.         ...

Av Sandra - 12 april 2011 23:00

Idag har vi varit ute och lekt i det fina vädret! :) Bilderna är tyvärr inget vidare eftersom kameran har pajat. De blir bara suddiga och jätteljusa, men jag lägger in dom ändå!                                   ...

Av Sandra - 18 mars 2011 10:35

Igår började jag på träning för första gången! :) Då gick jag på power lift, det var såå himla kul! På tisdagar blir det core, det ska också bli superkul! Kanske hoppar in på något spinningpass någon gång också, vi får se. :) Det känns i kroppen id...

Av Sandra - 4 mars 2011 12:03

Ja då har den letat sig hem till oss ännu en gång på kort tid. Den här gången är det lillen som har drabbats. :( Jag tycker så synd om min lilla skrutt, han är så blek och eländig. Han började spy igår kväll sen har det hållt på hela natten och hela ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards