Alla inlägg den 13 december 2010

Av Sandra - 13 december 2010 12:30

Himla mysigt tycker jag. :)


I morse skulle jag och Vincent gå upp klockan sju för att gå på småsyskonens lucia. Han väckte mig vid halv nio, nio skulle vi åka. Panik! Jag hade glömt ställa klockan. :/

Så vi kastade oss ur sängen och slängde i oss lite frukost, på med kläderna och iväg. Stressigt var det, men det gick! Han såg helt förvånad ut, han är verkligen inte van vid att allt går sådär fort. :P

Jaja, men luciatåget var väldigt fint iaf så det var värt all stress! :)

Det har hänt en del här hemma sen sist jag skrev. Vi har kaklat om i köket, det blev superfint och jag är jättenöjd! :) Sen har vi köpt oss en ny soffa och den är verkligen toppen! Mamma och syster är iväg på shoppingtur idag så då skulle dom köpa med ett nytt soffbord åt mig, så jag lägger inte in någon bild förrän det är uppe tänkte jag. Just nu ser det inge bra ut. ;)

Byrån i hallen blev bra till slut efter allt åkande och bytande fram och tillbaka, blev riktigt nöjd med den också!




Skära plattor...

 




Färdigt! :)





Hallen...




Igår ställde jag upp granen och klädde den, det blev så mysigt! :D Trodde att Vincent skulle tycka att det var kul med gran men han var inte alls nå intresserad, haha!


Nej nu ska jag gå och göra någon nytta tänkte jag. :)

Skriver mer en annan dag! Ha det bra!

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards