Alla inlägg den 16 december 2010

Av Sandra - 16 december 2010 13:14

Hihi, två uppdateringar på en och samma dag, det är inte illa det. ;)


Syster hade tydligen tagit sovmorgon till halv ett, så nu har jag lagt lillen igen. Skottat en gång till har jag också gjort, gud vad det snöar! Nu håller jag på med lite mat till mig, får bli samma som igår, spagetti och korv. :P Det går fort att göra! Blir väl något annat senare, får se vad vi ska hitta på.


Tänkte att jag skulle ta en bild på våran fina soffa och slänga in, men jag tror nog att jag måste städa lite först. ;) Det ligger stryktvätt i halva soffan och leksaker och grejs överallt! Ska nog passa på att ta tag i strykningen nu medans Vinci sover.


Jaja men nu blir det nog inget mer inlägg idag, kanske i morrn om jag får nån ordning i vardagsrummet! :)


Ha det fint!

Av Sandra - 16 december 2010 10:25

Ja idag är det snöstorm här minsann! Jag var nyss ute och skottade, men det är snart lika mycket igen. Känns lite meningslöst! Men bättre att ta det i fler omgångar så att det inte blir så jäkla tungt sen tycker jag nog.


Lillen ligger ute i vagnen och sover, han är ju rätt skyddad när han står på trappan så det går bra ändå. Jag skulle behöva duscha men det tänker jag inte göra när han står ute. :/ Han kanske vaknar eller så kommer nån och tar honom. Nej usch! Jag får göra en syster och ställa mig på huvve över kanten så blir håret rent iaf. :P


När Vinci vaknar så ska vi åka och hämta systeryster, handla sen bär det av hem till mamma igen för fortsättning av rensandet. :) I morrn kanske vi ska åka till våran farmor en sväng, vi får se hur det blir!


Nej nu är det bäst att fixa i ordning sig innan han vaknar!

Hejsvejs!


Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards