Alla inlägg under december 2010

Av Sandra - 1 december 2010 09:52

Det är så jäkla kallt ute och det enda sättet att få min lille son att sova är att ställa ut honom i vagnen. Känns inge bra alls!! Men nu ligger han där iaf, jag ska gå ut och känna på honom snart så att han inte är en isbit.


Igår fick vi främmande på kvällskvisten, min kusin kom förbi med sina små. Väldigt trevligt, det var så längesen vi träffade dom. Vincent blir så glad när han får träffa barn, det händer inte så ofta faktiskt. Vi är mest själva. Har tänkt att vi skulle gå på kyrkans barntimmar mån och ons, men det är mellan 9-12 och det är just den tiden som han brukar sova så det passar inge bra. Babysimmet lyckades vi komma iväg på två eller tre gånger, han blev sjuk varje gång vi hade varit där så jag bestämde mig för att strunta i det. Inget mer sånt för oss! Han tyckte inte att det var så jättekul ändå, tröttnade fort.


Idag ska jag i alla fall montera in nya bilstolen i bilen, för i morrn ska vi ju iväg på shoppingtur igen. Skrev igår att jag skulle sticka iväg till färgaffärn idag och hämta prover men det blir nog inte så. Tar det kanske nästa vecka istället! Vet inte om jag hinner måla något innan jul ändå.. Men jag skulle gärna vilja! :)


Hmm jaja, men nu ska jag gå och titta till lillen ute i vagnen. Kanske måste ta in honom.


Hej hej!

Presentation


Hej! Mitt namn är Sandra och jag är 22 år. Jag bor i ett litet hus tillsammans med min pojkvän och våran älskade lilla prins Vincent, född 100410. :) Och så självklart våran vovve, en golden retrieverkille på 4 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards